17 Aralık 2013 Salı

Yeni koşturmalara dalmak ve yorgunluklara mutlu olmak!






Güne güzel bir kahvaltı ile başladım...
İnsan kendi dışında bir hayatı düşününce yediklerine dikkat ediyormuş 
:)
Bu kahvaltı bebiş içindi.
Onun sayesinde canım ne isterse hemen yapıp yiyiyorum.
Üşenmek, Tembellik yok...




Sonrasında arkadaşımla uzun bir yürüyüşe çıktım.
Biraz hava aldık,
Biraz içimizi boşalttık...
Ruhumuzu rahatlattık, Ferahladık, Aydınlandık.



 Tüm siparişlerimi yetiştirmiş olmanın huzuru ile oradan kargoya geçtim.
Boş duramıyorum ben bunu anladım artık.
İlle elimde bir takım işler olmalı.
Koşturmalıyım, Yorulmalıyım ve yaptığım herşeyden keyif almalıyım.
İşte bu iş de onlardan biri.
Parti hazırlığı ;)



Arkadaşlarım için başladığım iş farkedilince siparişler almaya başladım.
Şimdi yüzlerini bile görmediğim bebeklere doğum günü hazırlıkları yapıyorum.
Çok severek ve keyif alarak.

İşte şimdide oturdum yeni işlere başladım bir heves.
Bu hafta parti çok hepsine yetişmek lazım.

Ayrıntılı parti fotoğraflarını annelerden geldikçe paylaşacağım 
;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder