2 Ocak 2014 Perşembe

Deneme bir kiii!

Pek sevgili blog dostlarim bu bir deneme yayinidir ;)
Uzun zamandir telefonum icin guzel, kullanimi rahat bir post programi ariyordum iclerinden en yakini bu gelinve indirip denemek istedim.
Malumunuz telefonlar hep elimizde, fotograflar onda, yazilar, minik notlar, pc basina sadece film izlemek ve uzun isleri halletmek icin oturur oldum.
Hal boyle olunca post isleri biraz sarkti. Bende careyi telefonada guzel bir program kurmakta buldum.
Ve hayirlisi ile bu deneme postunu yayimliyorum. Bakalim sonuc nasil olacak.
Konu ile ilgili fikirleriniz, kullandiginiz programlar hakkinda seve seve fikir alirim ;)
Sevgiyle kalin, ve yeni yilin tadini cikarin!

Posted via Blogaway

4 yorum:

  1. hangi program belki bizde faydalanırız.pc de yazmadıysan bunu gayet iyi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar

      Aslında direk google chrome dan yapılıyor hemde görüntü aynı pc formatında çıkıyor ama fotoğraf yükle devamlı sayfayı yakınlaştır uzaklaştır zor oluyor.

      Bu program ise direk post yazıp yüklemek için çok pratik :)

      Tavsiye ederim Blogaway

      Sil
    2. tebrikler

      Sil
  2. DOĞRUSU AYRI BİRPROGRAM OLDUGUNU BİLMİYORDUM
    BENDE GOOGLEDAN HALLEDİYORUM
    BİR ŞEY DAHA ÖĞRENMİŞ OLDUK
    GAYET BAŞARILIBENCE

    YanıtlaSil