6 Şubat 2014 Perşembe

Dostlarla buluşma günü Ve bir takım haberler ;)

Aydınlık bir İstanbul sabahından Kocaman bir Günaydın!
Malumunuz havalar bir öyle bir böyle :)

Bu hafta planlarımızı kapalı mekanlar ve ev buluşmaları olarak ayarladık.


İşte bir buluşma fotoğrafı benim evimden.
Arkadaşlar diyette olduğu için özel istek olarak menümü çorba, salata üzerine hazırladım.
Diğerleri bana ;)




Tatlı olarak bu sefer fondü yapmadım :)
Çok kalorili diye kızıyorlar.
Onun yerine irmik pudingi yaptım. 1 litre sütle değil de 1 bardağını aldığım 3 bardak sütle yaptım.
Böylece daha katı kıvamı oldu.
Onlara truf gibi şekil verip servis yaptım.
Kuruyemiş ve cipsle çeşidi arttırdım.




Mercimek çorbası ve bol kış salatası ise asıl menüydü.
Simitte malum salataya eşlik eden yegane lezzet :)


Bu arada benden bir kaç haber;
Bebek hazırlıklarım son gaz devam ediyor.
Yaptığım herşeyi ayrıntılı olarak paylaşacağım 
;)
Biraz sabır...

Oda takımı hazır, Perde halı ve aksesuarlarım var bir tek.
Bebek doğduktan sonra arkadaşlarımı toplayıp minik bir oturma yapmak istiyorum.
Mevlüt gibi olacak ama bizim tayfanın bebesi çok olduğu için mevlüt okutmayacağım.
O partinin hazırlıklarınıda yapmaya karar verince...

Ahh ahhh daha çok koşturmam lazım çok 
:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder