24 Şubat 2014 Pazartesi

İki güzel blog tanıdım!


Ben güne her sabah onun güzel, beyaz, ferah, aydınlık fotoğrafları ile başlıyorum. 
Evet evet bende katalog sanmıştım ;) 
Blogunda gezerken bazen hala öyle sanıyorum. 
Kataloglardan fırlamışcasına güzel bir dekorasyona sahip evi, sabah yürüyüşleri, çiçeklere olan aşkı, mutfaktaki hünerleri hepsi tüm ayrıntıları ile yazıyor blogunda. 

Ve okurken, bakarken huzur buluyorsunuz. Yine sabah yürüyüşünden kolunun altında çiçekleri ile gelmiş ve ilk saatler ile o güzel fotoğrafını paylaşmış post girmiş hamarat bir hanim :) 
@emelsevrenpinar all good things'de buluşmak üzere kocaman bir Günaydin!





Bunca zamandır nasıl görmemişim, nasıl atlamışım bilemedim :( 
böyle güzel bir blogu, böyle güzel bir blogeri? 

Güne onun beyaz, aydınlık, zevkli fotoğrafları ile başladım. 
Hiç bir post eksik kalmasın hiç birini okumadan geçmeyeyim istiyorum! İ
İlk baştan en sona kadar. 
Sabaha country mutfaklar, aydınlık çatı katları, renk iliştirilmiş salonlarla başladım. 
Ama yinede en sevdiklerim @cafenohut un objektifinden gördüğüm ülkeler, çiçekler ve onun elinden çıkmış minik el işleri, el ürünleri. 
Şuan hangi ülkede yaşıyor, 
ne is yapıyor ve bazı özel bilgilerini bilmesem de böyle güzel bir blogu bu kadar geç bulduğum için kendime kızıyorum :( 
daha okuyacağım çok post var bu iç açıcı, ferah ve aydınlık blogda. 

@cafenohut a bekliyorum sizleri de. 
Bu gerçek bir görsel şölen emin olun kendinizden çok şey bulacaksınız ;) 
Artık kaçayım malum Pazartesi sevdiğim günlerden biri. 
Hafta için ilk adımlar, güzel listeler, yeni isler hazırlanmalı :) 
Musmutlu günler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder