5 Mart 2014 Çarşamba

El İşi Bir Başka Mutluluk Sebebi!


Bulutlu, serin bir İstanbul sabahından hepinize kocaman bir Merhaba!
Bebeğime kavuşmama artık çok az kaldı.
Ben pek hazırlık modunda değilim.
Çünkü artık bel ve sırt ağrılarım sebebi ile bol bol yatıyorum.
Zaten bir o yana bir bu yana giderken akşam oluyor.


Evimin eksiklerini, yapılacaklarını bu arada sıkıştırırım diye düşünüyordum.
Çünkü bol bol mobilya, dekorasyon, aksesuar mağazalarını gezecektim
;)


İşte kendime yapabildiğim işlemelerim.
Salonumun boş duvarına Aşk, Neşe, Barış üçlü tablosu işledim.
Çerçeveler İkea
:)


Şimdi hem benim tablolarım hem kızımın tabloları asılmayı bekliyor.
Tüm hazırlıklar, bebek için yapılmış, düzenlenmiş alınmış her şey yavaş yavaş blogda olacak.
Beklemede kalın ;)

2 yorum:

  1. Etamin işi değil mi?
    Çok güzel olmuş. Üçü de evinizden hiç ama hiç eksik olmasın. :)
    Bu ara çok görür oldum, etamin işini. Bu bana bir mesaj olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Evet bu ara etamin çılgınlığı var ve bu çok mutlu edici. El emeklerinin bu derece kıymetlenmesi :)
      Bence mesajı hissetmişken hemen bir kaç çalışma yapılmalı...

      Sil