3 Aralık 2014 Çarşamba

Vakit Huzur Bulma Vakti...


Sevgili okuyucu 
En sevdiğim şeydir temizliği bitirip, bütün işleri düzenleyip, oturup keyif yapmak.
Bu aralar her uykusuz gece yada her sabahın en köründe yeni işler üretiyorum.


Prensesi de uyutunca ohhh bir rahatladım hemen çayımı demledim çikolatalarımı aldım hoppp hobisel faaliyetlere başladım.




Minik minik ponponlar yaptım önce
Öyle bakınca mutlu olmak için. Mesela kızıma çorap aldım sadece sevdim diye.
Sadece puantiyeli sadece fiyonklu diye




Mesela pazartesi günü dip köşe girişince temizliğe bir ufak arada hemen kek attım fırına.
İşler bitirince kaptım kahvemi, kekimi prensesle hem kitap okuyalım hemde kek yiyelim diye
:)




Mesela kar çekti canım.
Şöyle en beyazından lapa lapa.
Hemen aldım elime kutumdan bir beyaz ip kar gibi beyaz,temiz.
Bir kaç kar tanesi ördüm yavaş yavaş.

Oturdum sonra keyifle huzurla çayımı yudumladım.

Her güzel anın tadını çıkarmak, her vakitten tat almak dileği ile....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder