2 Ocak 2015 Cuma

Pembe'de Tığ işi - Crochet


Huzurlu günler ve hayırlı kandiller blog dostlarım
Bu aralar bebekli halime bakmadan yeni yeni küçük küçük bir şeyler üretiyor baktıkça da mutlu oluyorum.

Yapmak istediklerimi de bir dosyada biriktirip ara ara bakıp gaza geliyorum.
Tam dosyama yeni işler bulmak için göz atarken aklıma siz düştünüz
:)
Haydi bu güzellikleri paylaşıp arkadaşlarıma da fikir konusunda yardımcı olayım dedim.


Bu havluları çok beğendim mesela.
Hem çok gösterişli hemde pratik işlerin bir araya gelmesinden oluşmuş ve çok da şık olmuş.




Hele bu yok mu bu :)
Allahım sevimlilikten ölüyor :D




Hediye paketlerine, evinizdeki minik köşelere bu tatlı kalp çok güzel olmaz mı?
Hemen tığlar yerine koyarsınız.
Hem sizin hem evinizin havası değişir.




Bu soğuk havalarda evinize baharı getirmek isterseniz diye 
:)




Bu kuşu yapınca haber edin bana
:)
Lütfen biraz severim




Bu kalp ise bu işe yeni başlayanlar için bence çok ideal ben görünce hemen bir tane yapıverdim.
Hem kolay hemde hızlı üreyen bir iş.


5 yorum:

  1. KANDİLİN MÜBAREK OLSUN PEMBE DENİZİM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun :) Cümlemizin inşallah.

      Dua eder dua beklerim:)

      Sil
  2. baykuşlu havlulara bayıldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım hatta baykuş örneğini yapıp havlusuz olarak sergilemeyi düşünüyorum :)

      Sil
  3. 41 kere maşallah ne güzel şeyler yapmışsınız
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil