13 Mart 2015 Cuma

Kat Kat Tat Sever misiniz? ;)


Ben gibi!
Kat kat tat Sever misiniz?
:)
Çocukluğumun aburcuburlarının başını çeker kendisi.
Pek severim çıtır çıtır yemeyi.


İşte buyruun bir Kat kat tat serüveni.
Uykusuz bir geceyi uykusuz bir sabaha bağladığım zaman pek bir enerjik olurum ben.

Sabahın 7'sinde öyle evin içinde dolanırken enerjimi harcayacak uğraş bulunca pek sevindim. Baktım malzemeler var hadi dedim boş durmayayım attım kendimi mutfağa ;)


Biraz şeker, kavanozun dibinde nutella, buzluktaki bir kaç adet milföy


Sıra sıra sıraladım minik Kat kat tatlarımı
Lezzetten fışkırdı bazıları.


Çok pratik çok kolay şerit şeklinde kestiğim milföy hamurlarının içine sürdüm nutella ve kıvırdım hızlıca.


Sonrada şekere bulayıp pembeleşene kadar fırınladım.
İşte hepsi bu kadar yanına da kahvemi alıp güneşe karşı balkonda pinekledim
:)

Keyif, huzur hepsi bizim için yeter ki içimizde biraz istek olsun.
Elimizdekiler ile her daim yetinelim.
Gerisi gelir bir şekilde bizi bulur...
;)

Huzurlu geceler







1 yorum:

  1. kat kat küçüklüğümün lezzeti, çokta severim. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil