2 Mart 2015 Pazartesi

Pembe Bebek Alışverişte :)


Yepyeni bir haftaya upuzun bir yürüyüşle başlayıp enerjimi fulledim :)
Sağlıklı yaşama son gaz devam.
Hafta sonuna bir kala Cuma günü arkadaşımla ufak bir Avm gezmesi yaptık. Bebeklerle hem yemek, hem gezmek, hem eğlenmek en güzel kapalı alışveriş merkezlerinde oluyor.
O yüzden biraz güneş görünce cimlere parklara yayılan biz havanın bulutuna aldırmadan gezme aşkımızı avmlerde törpülüyoruz.


İşte yine avm içinde dağılmış, hem bebek oyalayıp hem alışveriş yapmaya çalışan annenin dramı 
:)


Alışverişimizin ilk durağı Lc Waikiki süper indirim vardı. Çok bir şey almamak için kendimi zor tuttum.
Sadece ihityacımız olanları aldım birde kendimi şımartmak için bir parça :)
Çıtçıtlı atlet 9,90
5 li çorap 6,90
Desenler süper değil mi?
:D

Birde görünce dayanamadığım sadece kendimi şımartmak için aldığım  üçgen tarzda yaka önlüğü.
Yazın cimlerin üzerinde beyaz badi ile pek yakışacak.
Önlük diye geçiyor ama ben aksesuar olarak kullanmayı düşünüyorum 
:)


Birde ürünlerini çok sevdiğim oyuncak mağazasını gezmekten keyif aldığım Joker Soobe
mağazasından bu sarı güzel kazağı aldım. Biraz büyük aldım ki seneye de doya doya giyelim.
:)
Sarı kazak 17,49


Bu masaya oturma adeti de yeni çıktı. Tabi artık kendi başına bir şeyler yapabiliyor yaaa 
öğrendiği şeyleri zırt pırt yapması lazım
;)


Haa birde bu oyuncaklara binip inmek istemeyeşi vardı ki akıllara zarar.
Sen daha 10 aylık bebesin atarın kime
:))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder