28 Haziran 2015 Pazar

Sımsıcak Bir Roman; Kırık Kalpler Tamircisi

İstanbul... 
Beyaz örtünün esareti altında kalmış, mis gibi temiz hava kokusu etrafa yayılmış, insanlar yeni yeni dışarı çıkma cesaretini göstermişti.

Minik kızım uyurken bu güzelliğin tadını çıkarmaya niyet ettim kuzuyu uyandırmadan attım pusete. Aldım yanıma sıcacık bir kahve birde okunmayı bekleyen kitapların içinden bir adet.kitap çıktım dışarıya :) 



Ilık havanın, mis kokunun, beyaz güzelliğin tadını çıkardım. 
Ama olmadı bir türlü başlayamadım kolumun altındaki kitaba.
Hadi biraz yürüyeyim, oturup bankta kahve içeyim, biraz da manzarayı seyredeyim derken bir türlü okuyamadım kitabı. 
Eve gelince unuttum başka başka kitaplar okudum, filmler izledim, vakit öldürdüm.
Vakti gelmemiş demek ki buluşmamızın.

Sonra birden ne okusam diye kitaplığın önünde dururken gördüm yine kapağı bile enerji veren bu güzel kitabı. 
Hadi dedim bu gece kuzucuğumu uyuturken başlayayım.
Ve iki uyutma seansında bitirdim hemde yüzümde kocaman bir gülümseme ile.



Uzun zamandır böyle eğlenceli, duygulu, hızlı ve dost kokulu bir kitap okumamıştım.
:)
Pek mutlu oldum, pek sevdim.
Sadece baş karakteri değil diğer tüm karakterleri içimde yüreğimde hissettim.
Sımsıcak bir kasaba hayatının en yakını oldum. Bir kasaba dostluğu yaşadım, 

Kumlarda çıplak ayakla yürüdüm kimi zaman, 
bazen küçük cafeden kahve aldım bende onlarla birlikte, 
cimleri biçtim, 
sabah yürüyüşü yaptım Rebecca'yla, 
ikindi vakti veranda da kitap okudum. 
Yoldan geçen Joy'a selam verdim.

Kitabı okumadım yazarın kalemi sayesinde yaşadım.
Böylece Melissa Senate ile tanışmış oldum.


Şimdi ise yazarı tanıdıktan sonra gördüğüm bir diğer kitabını Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu nu okumak istiyorum.

Kitapların yorumları ve fiyat bilgileri için tık tık...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder