14 Şubat 2016 Pazar

Yine yedik yedik :) oturduk...

Yine bir gün masası ile karşınızdayım.
Bıktınız değil mi? Masalar dolusu yiyecek görmekten :) ev gezmeleri benimde pek ilgimi çekmese de kışın bebekle en güzel ortam masa başında toplanıp uzun sohbetler etmek :)


Haftanın masası Büşra'da.
Bol salatalı hafif bir masa olmuştu tam benlik. Çünkü sık sık arkadaşlarımla buluştuğum için gerek dışarıda gerek ev içinde fazla hamur işi tüketmiyorum.


Böreğin tadına bir lokma baktım gerisini küçük kuzum yedi :) O benim aksime hamur işini çok seviyor. Yarım dilimde Revani :( azıcık daha tatlı yeseydim iyi olurdu ama...


Bol bol sebze salatası,
yoğurtlu patates 
ve
mayonezli mor lahana salatası yedim.

En son çayımın yanına bir adet kurabiye.


Her bir lezzet çok güzel, ve kıvamlı olmuştu.
Bol sohbet, muhabbet, kahkaha ile masamızı şenlendirip tüm gün keyifli zamanlar geçirdik.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder